گزارش روز: تولد بیست و شش سالگی مسی با طعم تلخ و شیرین
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

امسال اولین سالی است که او در روز تولدش پسرش تیاگو را در کنارش دارد.

سایت گل- لیونل مسی در انتظار آن بود که جشن تولد بیست و شش سالگی اش شیرین ترین جشن تولد زندگی اش باشد؛ چون امسال اولین سالی است که او در روز تولدش پسرش تیاگو را در کنارش دارد.

اما در هفته های اخیر اتفاقاتی رخ داد که طعم شیرین این خوشی را از مسی گرفت. انتشار اخباری مبنی بر احتمال اختلاس مالی و واردآوردن اتهام فساد مالی به لیونل مسی و پدرش، روزهای زندگی آنها را تلخ کرده و با وجودی که لئو و پدرش از بیگناهی شان اطمینان دارند و دائما از این موضوع صحبت می کنند، اما مطرح شدن چنین مباحثی، خاطر آنها را مکدر کرده است.

لیونل مسی روز شنبه به شهر میلان سفر کرد تا با شرکت در چند رویداد تبلیغاتی، به قراردادش با کمپانی Dolce & Gabbana متعهد مانده و در مراسم معارفه کتاب عکسش نیز حضور یابد.

در جریان این سفر مسی تمایلی به صحبت کردن نداشت و بیش از هرچیزی نسبت به صحبت کردن در مورد دادخواست دادگاه بارسلونا علیه او و پدرش که پرونده اش توسط وکلایش در حال بررسی است، بی تمایل بود.

مسی بعد از حضور در این رویدادهای تبلیغاتی به سفرهایش به سرتاسردنیا ادامه خواهد داد و قصد دارد تا درروزهای آتی در برنامه های خیریه شرکت کند. مقصد بعدی او داکار، پایتخت سنگال است و ستاره آرژآنتینی قصد دارد تا دراین کشور آفریقایی چند رویداد خیریه را برگزار کند.

تولدی خاص در روزی خاص

روز دوشنبه تولد لیونل مسی بود؛ او در روزی تولد 26 سالگی اش را جشن می گرفت که در همان روز مراسم معارفه پپ گواردیولا در باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد. این اولین تولد مسی بود که در حضور تیاگو برگزار می شد؛ چرا که تیاگو در نوامبر سال گذشته به دنیا آمد و این اولین جشن تولد لئو بعد از تولد پسرش است. از عصر روز یکشنبه سیل تبریکات تولد به مسی روانه ستاره آرژآنتینی شده و اکثر دوستان و دوستداران مسی از طریق توئیتر به او تبریک می گویند.

امروز در رسانه های اسپانیایی تصویری از لیونل مسی سوار بریک یاک (قایق اختصاصی تفریحی) منتشر شد که او جشن تولدش را روی این قایق تفریحی و درکنار برادرانش برگزار کرده 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 1:1 | nika messi |